ЧИННИКИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ

  • Квасній Л.Г., Щербан О.Я. Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франка, ВСП НН ІППТ НУ «Львівська політехніка»
Ключові слова: кризовий стан, антикризове управління, туристична галузь

Анотація

У статті проаналізовано сучасний стан розвитку та проблеми туристичної діяльності в Україні. Обґрунтовано доцільність застосування антикризового управління на вітчизняних підприємствах туристичної індустрії. Запропоновано антикризові заходи розвитку туризму, що сприятимуть вирішенню наявних проблем.

Посилання

1. Василенко В. О. Антикризове управління підприємством / Василенко В. О. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 504 с.
2. Клебанова Т.С. Механізм та моделі управління кризовими ситуаціями на підп-риємствах житловокомунального комплексу : монографія / Т. С. Клебанова, М. О. Кизим, Ю. І. Мізік. – Х. : ВД «ІНЖЕК», 2011. – 184 с.
3. Кошова Б.Р. Соціально-економічний розвиток туристичної інфраструктури / Б.Р. Кошова // Дисертація на здобуття наук. ступ. канд.. економ. наук. – Львів. – 2018.
4. Раєвнєва О.В. Моделювання фінансової діагностики стану підприємства / О.В. Раєвнєва, С.О. Степуріна // Економіка і регіон. – 2005. – №3 (6). – С. 74 – 80.
Опубліковано
2019-12-17